Cumhurbaşkanı Erdoğan: Memur, memur emeklileri ve diğer tüm emeklilerimizin maaş artış oranını yüzde 25 olarak uygulayacağız
Son Dakika Logo
03.01.2023 02:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Memur, memur emeklileri ve diğer tüm emeklilerimizin maaş artış oranını yüzde 25 olarak uygulayacağız

Cumhurbaşkanı Erdoğan, milyonlarca vatandaşın beklediği maaş zam oranını açıkladı. Erdoğan, "Memur, memur emeklileri ve diğer tüm emeklilerimizin maaş artış oranını yüzde 25 olarak uygulayacağımızın müjdesini vermek istiyorum." ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (47)

  • Ecem Tuana Ecem Tuana:
    Ne size nede yalancı tüik e güvenimiz kalmadı yok size oy moy 175 41 Yanıtla
  • Ali Ülger Ali Ülger:
    Tüm yorumlarda herkes zammı eleştiriyor.egerki yüzde 15 de kalsaydı.ama tuttu 9 -10 puan iyileştirme yaptı.lutfen birazda cumhurbaşkanını takdir edip.Allaha çokça şükredelim. 7 105 Yanıtla
    Hasan21 Hasan21 :
    Yaw saçmalama, ölümü gösterip sıtmaya razı olmamızı istiyorsun. Asgari ücrete yuzde 50 yapilip , memura yüzde 25 yapılması adaletsizlik tır. Özel sektöre diyorki sen yüzde 50 yapacaksın fakat devlet kendisi , kendi personeline yüzde 25 yapıyor. Burda bir tezatlik yokmu. Bide enflasyonu belirleyen özel sektördür, asgariye yapılan zam hemen gıdaya, giyeme... yani üretime etki ediyor. Bundan dolayı memura yapılan zam ilk ayda eriyecek zaten. 31 2
    Zafer Devecioğlu Zafer Devecioğlu:
    Sen gibi adamlar takdir etsin, sen şükretmeyi devam et koçum. 7 0
    Hasan Tartal Hasan Tartal:
    Ail ülger ATV izlemeye devam et cnm 6 0
  • Turgay Sancak Turgay Sancak:
    Emekli dayılar, teyzeler meydanlarda akp diye bağırıyordunuz, işte hakettiğiniz zam oranı. Tebrikler 96 12 Yanıtla
  • Erol MARASLI Erol MARASLI:
    Kimsenın şükürle sıkıntısı yok.şükretmeyen norveç Finlandiya ve ya Avrupa ülkelerinde insanlar insan gibi yaşarken biz Müslüman ülkeler neden şükretmeyen ülkeler gibi yaşamıyoruz 78 20 Yanıtla
  • Hasan Tartal Hasan Tartal:
    Adalet ve kalkınma partisi AKP asgari ücrete 55 zam özel sektör ödeyecek iş memura emekliye geldimi 25 zam devlet ödeyecek.. Sizin adaletiniz batsın sandıkta görüsmek üzere Reis...! 83 8 Yanıtla
  • Abdullah Bayraktar Abdullah Bayraktar:
    daha parayı almadan yolda bitti akç otobüs bileti 10 tl kira faturalar derken ne kadar verirlerse o kadar alırlar 83 5 Yanıtla
  • KÖTÜ KEDİ KÖTÜ KEDİ :
    Çok teşekkür ederiz, seçim sonuçları şimdiden belli oldu… 69 10 Yanıtla
  • Turgay Sancak Turgay Sancak:
    Yeni nesil oy vermiyor, Akp'nin iktidar olmasının büyük nedeni emeklilik yaşındaki kişiler, kim hak ediyor bu zam oranını şimdi düşünün! 70 8 Yanıtla
  • Emre Kömürlü Emre Kömürlü:
    Çok güzel keşke daha az yapsaydı. O emekli maaşım yetiyor çok diyenlere gitsin 62 13 Yanıtla
  • Hasan21 Hasan21 :
    Yazıklar olsun, Tam bir rezalet, Asgariye 50 , memura 25 ?? 65 8 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement