Oklu kirpilerin gece gezintisi kamerada
Batman'ın Sason ilçesinde nesli tükenme tehlikesi altında olan 2 oklu kirpinin gece karanlığında ortaya çıktığı anlar bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kayıt altına alındı. Çevre kirliliği, tarımsal ilaçlar ve bilinçsiz avlama sebebiyle nesli tehlike altında olan oklu kirpiyi avlayana 4915 Sayılı Kara Avcılığı Kanunu ve Merkez Av Komisyonu kararınca 5 bin Türk lirası ceza uygulandığı belirtildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?