Ankara'da 'Atık Jiletleri Toplama Kampanyası' devam ediyor
Son Dakika Logo
28.04.2023 11:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ankara'da 'Atık Jiletleri Toplama Kampanyası' devam ediyor

Ankara Büyükşehir Belediyesi ile Ankara Berberler Esnaf ve Sanatkarlar Odası iş birliğiyle başlatılan 'Atık Jiletleri Toplama Kampanyası' devam ediyor. Sokak hayvanları ile kağıt toplayıcılarının zarar görmemesi için 2019 yılında başlatılan proje kapsamında, şimdiye dek 300 kilo atık jilet geri dönüşüme kazandırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement