Ankara'da 'Atık Jiletleri Toplama Kampanyası' devam ediyor
Ankara Büyükşehir Belediyesi ile Ankara Berberler Esnaf ve Sanatkarlar Odası iş birliğiyle başlatılan 'Atık Jiletleri Toplama Kampanyası' devam ediyor. Sokak hayvanları ile kağıt toplayıcılarının zarar görmemesi için 2019 yılında başlatılan proje kapsamında, şimdiye dek 300 kilo atık jilet geri dönüşüme kazandırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?