Joo de Deus: "Bugün hakemler bizim galip gelmemizi engellemiş oldu"
- Joo de Deus: "Bugün hakemler bizim galip gelmemizi engellemiş oldu" Fenerbahçe Yardımcı Antrenörü Joo de Deus, Adana Demirspor maçının ardından, "Bugün hakemler bizim galip gelmemizi engellemiş oldu" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?