Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın telefonla görüştüğü afetzede kadın yaşadıklarını anlattı
Antalya'nın Kumluca ilçesindeki sel felaketinin ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın telefonla konuşarak "geçmiş olsun" dileğini ilettiği Zülfiye Ceylan, devletin desteğini arkasında hissettiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?