Arsuz Dostluk Kenti Yenilendi
Bodrum Belediyesi tarafından kurulan Hatay Arsuz Dostluk Kenti, 06 Şubat 2023'teki deprem sonrası depremzede vatandaşlara hizmetlerine devam ediyor. Kentte barınma, yeme-içme gibi temel ihtiyaçlar karşılanırken, çadır yaşam şartlarının zor olması sebebiyle çadırlar kaldırılarak 290 konteyner ev bölgeye yerleştirildi. Konteyner kentte birçok sosyal tesis ve hizmet alanı bulunurken, altyapı, peyzaj ve çevre güvenliği için gerekli çalışmalar da yapıldı. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte kent, yerel yönetimlere teslim edilecek ve Bodrum Belediyesi'nin görevi tamamlanmış olacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?