İzmir'de CHP'li Belediyenin 3 Yıldır İstediği Tarihi İstasyon Binası, Cumhurbaşkanı Onayıyla Gençlik Spor'a Verildi.
Son Dakika Logo
12.07.2022 11:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İzmir'de CHP'li Belediyenin 3 Yıldır İstediği Tarihi İstasyon Binası, Cumhurbaşkanı Onayıyla Gençlik Spor'a Verildi.

İzmir Karşıyaka'da 1800'lü yılların başında inşa edilen ve kentin simge yapılarından tarihi istasyon binası, Cumhurbaşkanı onayı ile İzmir Gençlik Spor İl Müdürlüğü'ne tahsis edildi. Tarihi yapıyı kültür tesisi olarak halkın kullanımına açmak amacıyla 3 yıldır talep ettiklerini ancak olumlu yanıt alamadıklarını söyleyen Karşıyaka Belediye Başkanı CHP'li Cemil Tugay, "Bu alan kesinlikle kültürel amaçlı kullanılmalıydı. Cumhurbaşkanının onayına gitmesini çok anlamlı bulmuyorum. Bunun siyasi tavır olduğunu düşünüyorum. Bu yanlış karardan dönülmeli" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement