4 gün önce aldığı ehliyeti alkolden kaptırdı
İstanbul Kadıköy’de gerçekleştirilen dev asayiş ve trafik denetimine alkollü yakalanan çiçeği burnunda bir sürücü damga vurdu. Sürücü belgesini 4 gün önce aldığı belirlenen ve 0.89 promil alkollü çıkan motosiklet sürücüsü, kesilen cezalar karşısında "50 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok" diyerek polislere dert yandı. O anlar kameralar tarafından anbean kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?