4 gün önce aldığı ehliyeti alkolden kaptırdı
Son Dakika Logo
23.06.2026 11:26
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

4 gün önce aldığı ehliyeti alkolden kaptırdı

İstanbul Kadıköy’de gerçekleştirilen dev asayiş ve trafik denetimine alkollü yakalanan çiçeği burnunda bir sürücü damga vurdu. Sürücü belgesini 4 gün önce aldığı belirlenen ve 0.89 promil alkollü çıkan motosiklet sürücüsü, kesilen cezalar karşısında "50 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok" diyerek polislere dert yandı. O anlar kameralar tarafından anbean kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement