"Kargom nerede" sorusu önce tartışmaya, sonra şiddete dönüştü: Doktor müşteri, kargo çalışanlarına saldırdı
Bartın'da bir kargo firmasında gönderisinin durumunu sorgulatan ve bu sırada kargo çalışanlarına hakaretler eden doktor, şirket çalışanlarına saldırıda bulundu. Olay anı kargo ofisinin güvenlik kamerasına yansıdı. Saldırıya uğrayan şube müdürü Sudiye Güney; "Öfkesi o kadar büyüktü ki saçımdan, kollarımdan sürükledi" diye konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)