Mersin'in güneşi enerjiye dönüşüyor
Mersin'in güneşi enerjiye dönüşüyor Mersin Büyükşehir Belediyesine bağlı Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğünce içme suyu depolarında devreye alınan Çatı Tipi Güneş Enerjisi Santrali projesi ile yıllık 6 milyon 650 bin lira kazanç hedefleniyor Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer:... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?