ANKARA Bakan Kurum, ANGİAD' ın Sanayi' de Yeşil Dönüşüm toplantısında konuştu
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Ankara Genç İş İnsanları Derneği'nin (ANGİAD) 'Sanayide Yeşil Dönüşüm ve Sürdürülebilir Kalkınma Zirvesi Semineri'nde konuştuANKARA/DHA. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?