TARTIŞAN ÇİFTİN OTOMOBİLDE BIRAKTIĞI 2 ÇOCUK, 3 SAAT SONRA KURTARILDI
KÜTAHYA'da tartışan R.Ö. ile Ş.K.?nin park halindeki otomobilde bıraktığı 2 ve 5 yaşlarındaki iki çocuğu, çevredekilerin ihbarı üzerine gelen polis ekipleri tarafından 3 saat sonra kurtarıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?