Katiliyle bir ay önce barışmıştı! Barışmak da onu kurşunların hedefi olmaktan kurtaramadı!
Adana'da eniştesinin yeğeni tarafından tabancayla vurularak öldürülen 22 yaşındaki Ulaş Çelikten'in, katiliyle bir ay önce de barıştığı ortaya çıktı. İkiliyi barıştıran acılı baba Ali Çelikten, "Bir ay önce münakaşa ettiklerini duyunca onları barıştırdım. Hiçbir sorun yokken sadece ağız dalaşı yüzünden oğlum öldü" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?