Bakırköy'de ambulansı sıkıştırıp hakaretler yağdırdı
BAKIRKÖY'de bir otomobil sürücüsü, iddiaya göre içinde hasta olan ambulansı aracıyla önce sıkıştırdı, ardından da ambulansın yanına yanaşarak sağlık çalışanlarına hakaretler yağdırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?