Sağanak yağışın etkili olduğu Ankara'da metroyu su bastı, yolcular tahliye edildi
Son Dakika Logo
11.06.2023 04:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sağanak yağışın etkili olduğu Ankara'da metroyu su bastı, yolcular tahliye edildi

Meteoroloji'nin art arda uyarıları sonrası başkent Ankara'da sağanak yağış etkili olurken, cadde ve sokaklar kısa süre içinde göle döndü. Sosyal medyaya düşen son görüntülerde Ankara metrosunu da su bastığı ve yolcuların tahliye edildiği anlar yer aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Serkan Okyay Serkan Okyay:
    mansur geldi yavaş yavaş gelmekle kalmadı denizi de gitirdi ankaraya:) 58 74 Yanıtla
  • Bulent Cebeci Bulent Cebeci:
    Melih Gökçek 23.5 sene Ankara nın altyapısına dokunmamış 66 36 Yanıtla
    Tabutcu pubgmobile Tabutcu pubgmobile:
    mansur 5 senedir ne yapiyo ankarayi ankara yapacakti isiniz gucunuz camur at izi kalsin mansur baskani ankarada bulana aşk olsun.rahat olun9 ay sonra mansur baskana bay bay demenin vakti geldi 1 0
    Suat Koca Suat Koca:
    Yağ gibi üste çıkmak ruhunuza işlemiş sizin, seçim sonucunda da benzer yorumlar yapmıştı bu kuzgunlar 0 0
  • Eski Tüfek. Eski Tüfek.:
    Nedense hep ,Ankara ,İzmir ve İstanbul olunca ,aynı çevreler yoğun bir telaş içinde akılları sıra propaganda yapıyorlar.. 25 Yıl dinazor yapacağınıza ,alt yapı yapsaydınız ,jeliboncular..:) 70 31 Yanıtla
    Tabutcu pubgmobile Tabutcu pubgmobile:
    5 senedir hdp pesinde kosacagina alt yapi sorununu cozsseydi mamsura bay bay demenin vakti geldi seloya ozgurlyk apoyaev hapsi isteyen mansur baskan yeter artik yordun ankarayi bay bay mansur 1 0
    Suat Koca Suat Koca:
    4 yıl yatıp 25 yılın başarıları ile geçinmeye alıştınız tabi. Şimdi hemen yağ gibi üste çıkın. Geliyor gelmekte olan 0 0
  • Nur Nur:
    Ankara büyükşehir belediyesi çubuk 1 anfa güvenlik çalışanlarına ve amirine çok teşekkür ederim yağmurdan bizi tahliye ettiler areçlarına bindirip bize yardım eli uzattılar şükranlarımı sunuyorum¦? 71 16 Yanıtla
  • Uğur Türkiye Uğur Türkiye:
    Seneye iyi kullanın demokrasi hakkınızı son sansınız 26 20 Yanıtla
  • seyit ali aydın seyit ali aydın:
    Güzel tiyatro :)) çay kahve çorba felanda verdilermi bari. 20 8 Yanıtla
  • haydar topçu haydar topçu:
    Ankara metrosu 1996 yılında yapıldı 16 7 Yanıtla
  • Suat Koca Suat Koca:
    4 sene yatan suya ne olursa olsun zam yapmayacağız deyip yapınca da devlete suç atan bşr parti olunca belediyede…. Konserler akıyor paralar yazıkk 6 3 Yanıtla
  • Faruk AK Faruk AK:
    cebeci bülent melih gökçekin yaptığının onda birini mansur yapsaydı ankara cennetti o kadar sizi gidi heykelciler sizi 2 5 Yanıtla
  • Cengiz Tekin Cengiz Tekin:
    Küresel ısınmanın yan etkilerini yaşamaya başladık hortum dolu sel rüzgar bir sürü doğa olayı oluyor dünyada Rabbim yardım etsin inşallah 5 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement