Jandarma, yolu kapalı mahalledeki yaşlı adamı sağlık merkezine ulaştırdı
Bingöl'ün Yedisu ilçesinde, kar nedeniyle yolu kapanan mahallede mahsur kalan 84 yaşındaki astım hastası, jandarma ekiplerince sağlık merkezine ulaştırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?