Osmaniye'de Öğrencilerin LGS Heyecanı Başladı
Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen Osmaniye'de 8'inci sınıf öğrencileri Liselere Geçiş Sistemi çerçevesinde merkezi sınav heyecanı yaşıyor. Sınav öncesi bahçeye alınan veliler, öğrencilerin okula girmesiyle bahçeden çıkarıldı. Sorular sadece birinci dönem konularından hazırlandı ve öğrenciler ikinci dönem konularından sorumlu olmayacak. Öğleden sonra ikinci oturum yapılacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?