Sağlık çalışanlarının ücretsiz toplu taşıma kullanma hakkı 30 Haziran 2022 tarihine kadar uzatıldı
Resmi Gazete'de yayımlanan kararla, sağlık çalışanlarına tanınan ücretsiz toplu taşıma kullanma hakkı 30 Haziran 2022'ye uzatıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?