Jandarma ekipleri kar ve soğuktan etkilenen köpekler için mama bıraktı
Sivas'ın Gürün ilçesinde, çöplükte buldukları yaralı köpeğin tedavisinin yapılmasını sağlayan jandarma ekipleri, kar ve soğuk nedeniyle yiyecek bulmakta güçlük çeken köpekleri de mamayla besledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?