Bayraklı Belediyesi İlçeye Yeşil Alanlar Kazandırmaya Devam Ediyor
Bayraklı Belediyesi, yerel seçimlerden bu yana geçen yaklaşık üç yılda, ilçedeki yeşil alan miktarını 60 bin metrekareye çıkardı. Başkan Serdar Sandal, “Bayraklı, İzmir’in en yeşil ilçelerinden biri oldu. Çocuklarımıza rahat nefes alabilecekleri güzel yarınlar bırakmak için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?