Bayraklı Belediyesi İlçeye Yeşil Alanlar Kazandırmaya Devam Ediyor
Son Dakika Logo
12.12.2022 11:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bayraklı Belediyesi İlçeye Yeşil Alanlar Kazandırmaya Devam Ediyor

Bayraklı Belediyesi, yerel seçimlerden bu yana geçen yaklaşık üç yılda, ilçedeki yeşil alan miktarını 60 bin metrekareye çıkardı. Başkan Serdar Sandal, “Bayraklı, İzmir’in en yeşil ilçelerinden biri oldu. Çocuklarımıza rahat nefes alabilecekleri güzel yarınlar bırakmak için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement