Yolcu otobüsü TIR'a çarptı: 20 yaralı
Yolcu otobüsü TIR'a çarptı: 20 yaralıSAKARYA'nın Sapanca ilçesi TEM Otoyolu'nda önünde savrulan otomobile çarpmamak için fren yapan TIR'a arkadan gelen yolcu otobüsü çarptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?