Bakan Özhaseki: Depremde maddi zarar 100 milyar dolar
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Kahramanmaraş merkezli depremlerin maddi zararının 100 milyar dolar olduğunu söyledi. Bakan Özhaseki, depremzedelerin yanında olduklarını ve evlerini yapıp teslim edinceye kadar orada kalacaklarını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?