Dakikalar içinde iki kez alkollü şekilde araç kullanırken ekiplere yakalanan sürücü, 2023'e iki ceza kağıdıyla girdi
Son Dakika Logo
01.01.2023 08:42
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Dakikalar içinde iki kez alkollü şekilde araç kullanırken ekiplere yakalanan sürücü, 2023'e iki ceza kağıdıyla girdi

İzmir'de yılbaşı tedbirleri çerçevesinde trafik uygulaması yapan ekiplerin kontrolüne yakalanan bir sürücü alkollü çıkınca 4 bin 64 TL idari para cezası uygulanıp ehliyetine el konuldu. Dakikalar içinde farklı bir aracın direksiyonun tekrardan trafik denetimine takılan sürücüye bu kez ehliyetsiz ve alkollü araç kullanmaktan idari para cezası uygulandı. Yeni yıla 2 ceza yiyerek giren sürücü, "Aynı saatler içerisinde üst üste 2 ceza yedik. Yapacak bir şey yok" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Kemal Demirci Kemal Demirci:
    çok rahat çok profesyonel :) 18 2 Yanıtla
    nihat karayel nihat karayel:
    hazineye para lazım katkıları için saolsun 2 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement