Dakikalar içinde iki kez alkollü şekilde araç kullanırken ekiplere yakalanan sürücü, 2023'e iki ceza kağıdıyla girdi
İzmir'de yılbaşı tedbirleri çerçevesinde trafik uygulaması yapan ekiplerin kontrolüne yakalanan bir sürücü alkollü çıkınca 4 bin 64 TL idari para cezası uygulanıp ehliyetine el konuldu. Dakikalar içinde farklı bir aracın direksiyonun tekrardan trafik denetimine takılan sürücüye bu kez ehliyetsiz ve alkollü araç kullanmaktan idari para cezası uygulandı. Yeni yıla 2 ceza yiyerek giren sürücü, "Aynı saatler içerisinde üst üste 2 ceza yedik. Yapacak bir şey yok" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)