ELAZIĞ'DA HIRSIZ, GİRDİĞİ ATÖLYEDE 1,5 SAAT DENEYEREK TEST ETTİĞİ TESTERELERİ ÇALDI
ELAZIĞ'da kimliği belirsiz kişi, girdiği tamir atölyesinde 1,5 saat boyunca deneyerek sağlam durumda olduğunu tespit ettiği, yaklaşık 150 bin TL olan 14 el testeresini, kağıt toplama arabasına yükleyip, çaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?