Alkol komasına giren genç, kendisini taşıyan ekiplerden defalarca özür diledi
Karabük'te alkol komasına giren 17 yaşındaki lise öğrencisi genç, kendisini taşıyan ekiplere "Yoruluyorsunuz, bir de taşıyorsunuz. Özür dilerim" diye sayıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?