Domatesin kilosunu 1 liradan satan Özdağ'ın polis kamerasını görünce verdiği tepki gündem oldu: Ooo Süleyman da burada
Denizli'de esnaf ziyareti yapan Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, vatandaşlara domatesin kilosunun kaç para olduğu sorusunu yöneltti. "Çok pahalı, alamıyoruz" yanıtını duyan Özdağ, stant içinde bulunan 2 kasa domatesi kilosunu 1 liradan vatandaşa sattı. O sıra kendisini çeken polis kamerasını gören Özdağ'ın, "Ooo Süleyman da burada" şeklindeki tepkisi dikkat çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (5)