SPOR Adana Demirspor - GZT Giresunspor maçının ardından
Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, GZT Giresunspor maçının ardından yaptığı açıklamada, 'Son dakikalarda gelen bir golle kazanacağımızı biliyordum. Nitekim böyle oldu ve galip geldik' dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?