Durması için işaret yapmasına rağmen ezdi geçti! Göz göre göre ölüme gitti
Son Dakika Logo
26.09.2024 01:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Durması için işaret yapmasına rağmen ezdi geçti! Göz göre göre ölüme gitti

Adana'da yaya geçidinden karşıya geçmeye çalışan Elvan Özdemir, bir otomobilin çarpması sonucu yaşamını yitirdi. Olayla ilgili polis, kaçan sürücüyü arama çalışmaları başlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • Sabri İnce Sabri İnce:
    YAYA geciti orası. Yaya'ya öncelik tanınan yerde hiç bir araç saygı gösterip durmuyor . üst veya alt geçit bahanesine sığınmayın ,araç kullananlar saygısızlık ,trafik de eğitimsiz. 82 0 Yanıtla
    hasan celik hasan celik:
    Ne yayası ne geçidi… Adana orası. 8 18
  • Taner Ozkaya Taner Ozkaya:
    frene basmıyor bile ..resmen cinayet 70 1 Yanıtla
  • sait turk sait turk:
    Türkiyede malesef hala yay geçitlerinde durma gibi alışkanlık yok! hatta geçide girdiğiniz zaman gaza basanları gördük, istisna olarak duran insanlarda var 51 0 Yanıtla
  • Mehmet Topal Mehmet Topal:
    alt geçit yapın yaya geçidi ışıklar bıktık şöfor olarak heleki istanbul 14 16 Yanıtla
  • Mehmet Kaynar Mehmet Kaynar:
    BU ÜLKEDE ALT GEÇİT KÜLTÜRÜ OLMADIKÇA BU HEP BÖYLE SÜRÜP GİDECEÇ. DÜNYANIN EN KOLAY YAPIMI OLAN ALT GEÇİT NEDENSE YAPILMIYOR. VURAN DA VURULANDA KAYBEDİYOR HER ŞEYİ 19 4 Yanıtla
    Güven Yaşar Güven Yaşar:
    vurana bisey olmuyor 7 2
  • Albaraka Kürt Albaraka Kürt:
    Şahin ve doğan kullananlara asla güvenmeyin. 16 5 Yanıtla
  • Bilal Çakmak Bilal Çakmak:
    Yanındaki kadın ne güzel de yoluna devam ediyor, selfie de çekmesini beklerdim 13 5 Yanıtla
  • Tony Montana Tony Montana:
    YAYA YOLUNDAN GECEN TÜM ARACLARA CEZA YAĞDİRACAKSİN BİR TANE Mİ DURMAZ ! 17 1 Yanıtla
  • Serkan Yıldırım Serkan Yıldırım:
    akil hastahanesi memleket... ceza yok ,yaptirim yok.aklim almiyor cidden.Yaya gecidi be orasi 2 0 Yanıtla
  • Beşiktaş 1903 Beşiktaş 1903:
    Batıyı örnek alıyoruz diyenler almıyoruz almış olsaydık yaya öncelikli olurdu 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement