Trafik denetiminde yakalanan alkollü sürücü: "Bir daha polis çevirirse durmayacağım"
Son Dakika Logo
05.06.2022 04:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Trafik denetiminde yakalanan alkollü sürücü: "Bir daha polis çevirirse durmayacağım"

Kartal'da trafik ekiplerinin denetiminde alkollü olarak yakalanan ve daha önce de yakalandığı için ehliyetine 2 yıl el konulduğu belirlenen sürücü, "Bir daha durursam suç bulmayın. Bir daha polis çevirirse durmayacağım" dedi. Ekiplerin abart egzoz ve modifiyeli araçlara yönelik yaptığı denetimde sürücülere, 36 bin 929 lira ceza kesildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Tarık Damar Tarık Damar:
    Normal polisi ezip gecsende alacağın ceza komik ama polis görevini yapsa silah kullanmak gibi alacağı cezalar ağır yazık yazık 9 0 Yanıtla
  • Naci Kuru Naci Kuru:
    Sacma sapan arabalar ttafikte herkesin elinde bi extra yani normaldir 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement