Kocaeli'de karısını bıçakla öldüren sanık, mahkeme heyetinde 3 kadın hakim olduğu için baskı altında hissettiğini söyledi
Kocaeli'nin Gölcük ilçesinde karısını bıçaklayarak öldüren sanığın yargılanmasına devam edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?