Üniversite sınavından çıkanlar stresi denizde attı
Son Dakika Logo
17.06.2023 03:29
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Üniversite sınavından çıkanlar stresi denizde attı

Antalya'da yapılan Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nın ilk oturumu tamamlandıktan sonra öğrenciler ve aileleri, sınavda yaşadıkları stresi denize girerek attılar. Hava sıcaklığının da etkisiyle Konyaaltı sahiline akın eden vatandaşlar, denize girerek serinledi. Bazıları ise ağaç altlarında birlikte vakit geçirdi. Sınavın cevapları ise yarın denizde olacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement