Irak'ın 2003 sonrası ilk kadın muhtarı görevini özveriyle yürütüyor
Irak'ın 2003 ABD işgali sonrası ilk kadın muhtarı Suad Sami, tüm zorluklara rağmen görevini severek ve özveriyle yerine getirdiğini ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?