Osmangazi'de kadınlar, şiddete 'dur' dedi
Osmangazi'de kadınlar, şiddete 'dur' dedi Başkan Aydın: "Hayattan kadın çıktığında geriye bir şey kalmıyor" Osmangazi Belediyesi ve Osmangazi Kent Konseyi, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında basın açıklaması düzenledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?