Depremde oğlunu kaybeden baba: "Her bayram kendisi geliyordu artık gelemiyor"
Kahramanmaraş'ta Kurban Bayramı öncesi depremde hayatını kaybedenlerin defnedildiği mezarlıkta buruk bayramlaşma ziyaretleri yapılıyor. Depremzedeler yakınlarının bulunduğu mezarlara çiçekler bırakıp temizlerken, depremde oğlunu kaybeden baba Cuma Karasu, her bayram oğlunun yanına geldiğini belirterek artık gelemiyor olmasının acısını dile getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?