Güney Kore'de bıçaklı saldırı: 1 ölü, 3 yaralı
Güney Kore'nin başkenti Seul'de gerçekleştirilen bıçaklı saldırıda 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı. Saldırgan ise olay yerinde gözaltına alındı. Sillim Metro İstasyonu'nun çıkışına yakın bir ara sokakta 30'lu yaşlarda bir şahıs, elindeki bıçakla rastgele çevredekilere saldırdı. Olayda hayatını kaybeden kişi ve yaralananlar hastaneye kaldırıldı. Soruşturma devam ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?