Sınava geç kalan kadın işi şakaya vurdu
Bayburt'ta Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na geç kalan Leyla isimli genç kadın, sınava yetişemeyince işi şakaya vurdu. Taksiciyi suçlayan genç kadın, 'Hayatımın en güzel sınavıydı. Taksici arkadaşımıza teşekkür ediyorum, tıp bekliyorum' dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?