Aksaray'da Esnaf, Her Yaz Yeniden Başlayan Yol Çalışmasına Tepkili: "15 Gündür İş Yapamıyoruz… Her Sene, Her Sene Çalışma Olmaz"
Aksaray Ereğlikapı Mahallesi’ndeki Atatürk Bulvarı üzerindeki esnaf, Aksaray Belediyesi’nin her yıl yaz aylarında başlattığı altyapı, yol ve hafriyat çalışmasına tepki gösterdi. Esnaf, “15 gündür iş yapamıyoruz” dedi. Bir başka esnaf ise “Bu şekilde her sene, her sene çalışma olmaz. Her yaz bu yolda bir çalışma yapılıyor” diye konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?