İnşaat kalfasından, yapımına devam edilen 8 katlı binayla ilgili vahim iddia: Kiriş ve kolonları toprakla doldurdular
Son Dakika Logo
09.03.2023 12:42
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İnşaat kalfasından, yapımına devam edilen 8 katlı binayla ilgili vahim iddia: Kiriş ve kolonları toprakla doldurdular

Kocaeli'de 23 daireli 8 katlı binanın usule aykırı yapıldığını iddia eden işçiler çalışmayı bıraktı, şikayetin ardından belediye inceleme başlattı. Duruma isyan eden inşaat kalfası Sadık Şengül, "Kirişlere toprak dolgusu yapıldı. Kirişlerin ve kolonların içine toprak doldu. Betonla kiriş arasında bir bağlantı yok. Deprem olmasına gerek yok, şiddetli rüzgar binayı yıkar çünkü kolon yok, binayı taşıyan kirişler yok." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (25)

  • Erol Menteş Erol Menteş:
    Palavracı seni o işçiliği kim yaptı tabiki sen . Peki kiriş yanlarına kalıp tahtası koyup niye ayırmadın. Vardır Müteahhitle bir alacak verecek durumu kendine pay çıkartmaya çalışıyorsun. Toprağı temizleyip betonunu öyle atsana 73 357 Yanıtla
  • Murad Mert Murad Mert:
    ustayı boş verinde o inşaata ruhsat veren belediye orayı kontrol eden yapı denetim adalet yerini bulmalı. onca insan öldükten sonra iki müteahiti içeri almışsın hiç bir işe yaramaz. 334 8 Yanıtla
    Dilaver Günaydın Dilaver Günaydın:
    Çözüm müteahhit olmak için önce insan sonra inşaat mühendislik şartı getirelim inşaatları devlet denetlesin belediyeler değil.sismik izalator ve kazık temelde şart olsun madem deprem ülkesiyiz kolonlar karbon fiberle daha baştan kaplanmali 36 2
  • Filozof sn. Filozof sn.:
    Devlet kendi ekibiyle yapsın tüm yapıları.mütaitler artık bina yapamasın.kapitalizim ve sömürü oldukca daha çok insan ölür. 253 9 Yanıtla
  • Mert Tunc Mert Tunc:
    Adami niye eleştiriyorsunuz. Her inşaatta ustalar ve kalfalar eksikleri sikayet etse hiç bir mutayit uyduruk iş yapmaya cesaret edemez. 241 3 Yanıtla
  • Ayhan Taş Ayhan Taş:
    Depremin üzerinden 1 ay geçmedi şu habere bakın.Yapılan rezilliğe bakın. Haber doğruysa devlet nerede denetim, nerede, bu bina incelemeye alındı mı, sayın savcılar gereğini yapsınlar. İnsan hayatı bu kadar ucuz mu yoksa yapıyı yapanında mı bir dayısı var. 228 3 Yanıtla
    Kara Cahil Kara Cahil:
    Bir an önce inceleme yapılmalı, Savcılar muteahit mimar mühendis ve yapidenetim hakkında birden çok cinayete teşebbüsten dava açmalı. 126 1
  • Fatih Er Fatih Er:
    Usta reklam yapmış . Temizleyecekti. O kum yada pisliği müteahhit yapmadı. Bir önceki imalattan kendisi yaptı pisliği Veya kumu. Ustanın halk demesi koşacak 10 183 Yanıtla
  • Mehmet Pamuk Mehmet Pamuk:
    Bu adam okadar yere baş vurmuş Niye ilgilenmemisler Mutahit rüşvetmi verdi ? 150 0 Yanıtla
  • Erol Derebaşı Erol Derebaşı:
    Millet dairelere bir sürü para veriyor hangi firma oldugunuda yazinki yaptığı daireler elinde patlasın 143 1 Yanıtla
  • Abdulkadir Haksever Abdulkadir Haksever:
    cinayet 129 1 Yanıtla
  • Tuncer Beygül Tuncer Beygül:
    Muteahitleri kotulemeyi birak .kendi sorumlulugun altina bulunan bir konu icin elestri yapmissin Alni hak vicdani rahat insanlara pislik atmissin Kimden kac lira rusvet istedin onu soyle.Senin is akdin feshedilmis.sen is birakmamissin.Santaj icin istedigin miktar verilseydi gece rahat uyuyacakmiydin kansiz 3 121 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement