Hikmet Karaman: "Bize göre iyi bir maç oldu"
- Hikmet Karaman: "Bize göre iyi bir maç oldu" Kayserispor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Adana Demirspor maçının ardından yaptığı açıklamada, "Bize göre iyi bir maç oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?