Elini makinaya kaptıran işçinin parmağı koptu
Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir inşaatta meydana gelen olayda, bir işçi elini makineye kaptırarak baş parmağını kaybetti. İşçi hemen hastaneye kaldırıldı ve tedavi altına alındı. Jandarma ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?