Çevreci öğrenci farkındalık için bir aylık çöpünden kıyafet yapıp giydi
Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Çevre Mühendisliği bölümünde yüksek lisans yapan bir öğrenci, farkındalık oluşturmak için biriktirdiği çöplerden kıyafet yaparak giydi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?