İsrail Gazze'de bir gazeteciyi daha öldürdü
İsrail ordusu, 'insanı ara'nın sona ermesiyle Gazze Şeridi'ne yeniden başlattığı saldırılarda bir gazeteciyi daha öldürdü. Gazze'deki hükümetin medya ofisi, İsrail savaş uçaklarının düzenlediği saldırıda El Aksa televizyonu kameramanı Abdullah Derviş'in hayatını kaybettiğini duyurdu. Gazze'de hayatını kaybeden gazetecilerin sayısı 71'e yükseldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?