İsrail Gazze'de bir gazeteciyi daha öldürdü
Son Dakika Logo
01.12.2023 11:26
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İsrail Gazze'de bir gazeteciyi daha öldürdü

İsrail ordusu, 'insanı ara'nın sona ermesiyle Gazze Şeridi'ne yeniden başlattığı saldırılarda bir gazeteciyi daha öldürdü. Gazze'deki hükümetin medya ofisi, İsrail savaş uçaklarının düzenlediği saldırıda El Aksa televizyonu kameramanı Abdullah Derviş'in hayatını kaybettiğini duyurdu. Gazze'de hayatını kaybeden gazetecilerin sayısı 71'e yükseldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement