Muğla'da 111 düzensiz göçmen yakalandı
Muğla'nın Milas ilçesinde jandarma ekipleri, ormanlık alanda düzensiz göçmenleri tespit etti. İstanbul üzerinden İzmir'e gelen ve bir tır ile taşınan göçmenler, Bozbük yakınlarındaki ormanlık alanda bırakıldıklarını ve organizatörlerin Yıldız Koyu'nda beklediğini ifade etti. Jandarma tarafından gözaltına alınan 111 düzensiz göçmen, işlemlerinin ardından Muğla İl Göç İdaresi'ne teslim edilecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?