Çorum Emniyet Teşkilatına 7 Yeni Araç
Son Dakika Logo
20.10.2023 01:18
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Çorum Emniyet Teşkilatına 7 Yeni Araç

Emniyet Genel Müdürlüğü, Toplum Destekli Polis Hizmetleri Geliştirme ve Dayanışma Derneği ile Ticaret ve Sanayi Odasının katkılarıyla Çorum İl Emniyet Müdürlüğü'ne kazandırılan 7 hizmet aracı düzenlenen törenle hizmete alındı. Vali Doç. Dr. Zülkif Dağlı, törende yaptığı konuşmada, araç ve donanıma sahip olmanın suçla mücadelede önemli olduğunu belirterek, yeni araçların daha fazla ekip çıkarılmasına olanak sağlayacağını ifade etti. Vali Dağlı, tüm kamu kurumlarıyla koordinasyon içinde çalışarak Çorum'un daha huzurlu ve yaşanabilir bir il olması için el birliğiyle gayret göstereceklerini vurguladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement