Beyoğlu'nda Turist Kadın Takside Dolandırıldığını Düşündü
Son Dakika Logo
01.11.2023 10:26
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Beyoğlu'nda Turist Kadın Takside Dolandırıldığını Düşündü

Beyoğlu'nda taksiye binen bir turist kadın, taksimetrede yazan 70 liranın yerine dolandırıldığını düşünerek 20 lira vermek istedi. Taksi sürücüsü ile kısa süreli tartışma yaşayan turist, polis çağırmak isteyen adama, 'Polis var, problem yok' dedi. O ilginç anlar bir vatandaşın cep telefonu kamerası tarafından kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement