İSTANBUL-YENTÜR: ÖĞRETMENLER ÜNİVERSİTELERDE DERSE GİRECEK
İSTANBUL İl Milli Eğitim Müdürü Murat Mücahit Yentür gazetecilerle bir araya geldiği toplantıda, yapılan çalışmalar neticesinde öğretmenlerin üniversitelerde, üniversite hocalarının da okullarda ders vereceğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?