Ankara'da seyir halindeki otomobil alev aldı
Ankara'nın Çankaya ilçesinde seyir halinde olan bir otomobil, motor kısmından alev alarak kullanılamaz hale geldi. Sürücü durumu fark ederek aracı yol kenarına çekti ve itfaiyeye haber verdi. İtfaiye ekipleri yangına müdahale ederek söndürdü, ancak araç tamamen kullanılamaz hale geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?