Adana'da tefecilikle 2 milyon TL haksız kazanç elde edenler tutuklandı
Adana'da tefecilik yaparak 38 kişiden 2 milyon TL haksız kazanç elde ettikleri belirlenen Mehmet G. ve Yusuf C. tutuklandı. Şüphelilerin aylık yüzde 30 faizle borç verdiği ve ödeyemeyenleri icraya verip maaşlarından kesinti yaptığı tespit edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?