Özhaseki: Deprem bölgelerinde 330 bin hak sahibi öngörülüyor
Son Dakika Logo
19.12.2023 10:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Özhaseki: Deprem bölgelerinde 330 bin hak sahibi öngörülüyor

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, TBMM Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada, deprem bölgelerinde 680 bin hasarlı yapı olduğunu ve hak sahipliğine gelindiğinde 376 bin hak sahibi tespit edildiğini belirtti. Özhaseki, ihtilaflı konuların giderilmesi durumunda 330 bin hak sahibinin olacağını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement