Özhaseki: Deprem bölgelerinde 330 bin hak sahibi öngörülüyor
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, TBMM Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada, deprem bölgelerinde 680 bin hasarlı yapı olduğunu ve hak sahipliğine gelindiğinde 376 bin hak sahibi tespit edildiğini belirtti. Özhaseki, ihtilaflı konuların giderilmesi durumunda 330 bin hak sahibinin olacağını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?