Türkiye ve Mısır, Ticaret Hacmini 15 Milyar Dolara Çıkarmayı Hedefliyor
Son Dakika Logo
28.10.2023 10:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Türkiye ve Mısır, Ticaret Hacmini 15 Milyar Dolara Çıkarmayı Hedefliyor

Ticaret Bakanı Ömer Bolat ve beraberindeki iş insanı heyeti, Mısır Ticaret ve Sanayi Bakanı Ahmed Samir Saleh ile birlikte düzenlenen toplantıya katıldı. İki bakan, toplantının ardından ortak basın açıklaması yaparak, ticaret hacmini 15 milyar dolara çıkarmayı hedeflediklerini belirtti. Ayrıca, Türk firmalarının ürünlerinin Afrika'ya ulaşması konusunda görüşmeler yapıldı ve Ro-Ro hattının oluşturulması önemli bir konu olarak vurgulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement