Türkiye ve Mısır, Ticaret Hacmini 15 Milyar Dolara Çıkarmayı Hedefliyor
Ticaret Bakanı Ömer Bolat ve beraberindeki iş insanı heyeti, Mısır Ticaret ve Sanayi Bakanı Ahmed Samir Saleh ile birlikte düzenlenen toplantıya katıldı. İki bakan, toplantının ardından ortak basın açıklaması yaparak, ticaret hacmini 15 milyar dolara çıkarmayı hedeflediklerini belirtti. Ayrıca, Türk firmalarının ürünlerinin Afrika'ya ulaşması konusunda görüşmeler yapıldı ve Ro-Ro hattının oluşturulması önemli bir konu olarak vurgulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?